به گزارش "ورزش سه"، ساخت و ساز عمارت بزرگ رونالدو که به او و جورجینا رودریگز، همسرش، تعلق دارد بیش از سه سال طول کشیده و برای حداقل یک سال دیگر همه ادامه خواهد داشت. 

گفته می‌شود ساخت این عمارت 33 میلیون یورو هزینه دربرداشته و طولانی شدن این روند باعث شده که همسایه‌های آنها کمی از این موضوع عصبانی شوند و منتظر پایان هرچه زودتر و دیدن نتیجه کار باشند. 

ویدیویی که ماه گذشته منتشر شد نشان می‌داد که هنوز باید کارهای زیادی برای آماده شدن این ویلا انجام شود، ویلایی که افراد محلی به شوخی و مسخره از آن به عنوان «اهرام فرعون رونالدو» نام می‌برند. 

به دلیل محبوبیت خاصی که این بازیکن در بین تمامی مردم دنیا از آن برخوردار است، بسیاری از رسانه‌های محلی و همچنین افرادی که در یوتیوب تولید محتوا می‌کنند توضیحات بسیاری را درباره این ویلا منتشر کرده‌اند و این یعنی تمامی مردم پرتغال از محل دقیق آن خبر دارند. 

1893673

انتظار می‌رود که پس از بازنشستگی رونالدو، او به همراه خانواده‌اش نیمی از وقتش را در شهر مادرید و نیم دیگر را در این ویلا در لیسبون سپری کنند. 

با این حال، همسایه‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند. یکی از آنها به خبرنگاران گفته است:« آنها سه سال است که در حال ساخت و ساز هستند. این خانه به حدی بزرگ است که شبیه به بیمارستان به نظر می‌رسد. خیابان ما ماه‌ها بسته و حیاط من پر از خاک شده بود. همه این اتفاقات به خاطر اهرام فرعون رونالدو است.»

1893674

پیش‌بینی شده بود که این پروژه حدود 12 میلیون یورو برای این ستاره پرتغالی هزینه به دنبال داشته باشد اما پس از به 20 میلیون یورو افزایش پیدا کرد و حالا به 33 میلیون یورو رسیده است. 

باشگاه گلفی که در کنار این عمارت بود باید جمع می‌شد و همین هزینه را بیشتر کرد. شایعاتی مبنی بر این به گوش می‌رسد که رونالدو تلاش کرد این باشگاه گلف را بخرد تا امنیت بیشتری در خانه‌اش داشته باشد اما پیشنهادش رد شد. 

1893675

این عمارت قرار است گرانقیمت‌ترین ملک در پرتغال باشد و گفته می‌شود که استخر شیشه‌ای بزرگی به همراه اتاق خواب مستر 300 متر مربعی در آن تعبیه شده است. 

علاوه بر چندین خانه دیگر در پرتغال، رونالدو ویلای بزرگ و مجللی در تورین دارد که از زمان حضورش در یوونتوس به یادگار مانده است. او همچنین عمارتی 5.6 میلیون یورویی در نزدیکی مادرید دارد.