به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان چلسی خواهد بود. رئال فصل گذشته نیز در این تورنمنت با چلسی روبه‌رو شد و در آن بازی شکست خورد؛ موضوعی که بازی فردا را به یک رقابت انتقامی برای لوس بلانکوس تبدیل کرده است.

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار برابر چلسی گفت: "من چهار سال را در چلسی گذراندم و عناوینی کسب کردم و خاطرات خوبی دارم. من در یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای‌ام هستم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم. البته بازی برگشت در برنابئو کلیدی خواهد بود.

این یک بازی بسیار متفاوت از فصل گذشته است. در آن بازی هیچ هواداری وجود نداشت و آن مسابقه در مرحله نیمه نهایی بود. اکنون ما بازی برگشت را در خانه داریم."

غیبت کارلو آنچلوتی: "ما خوش شانسیم که دستیار او، پسرش است؛ بنابراین خیلی شباهت دارند (می‌خندد). ما کادر خوبی داریم و کارلو در تماس‌های ویدئویی کمک می‌کند. ما آماده‌ایم."

تقابل با روملو لوکاکو: "لوکاکو ویژگی‌های بزرگی دارد، حتی اگر زیاد بازی نکند. او نیاز به هماهنگی با شرایط دارد، این اتفاق برای من هم در مادرید افتاد."

اعتراض‌ها به اعلام سه پنالتی برای رئال مادرید مقابل سلتاویگو: "وقتی در دیدار برابر والنسیا سه پنالتی علیه ما اعلام شد من نشنیدم که کسی چیزی بگوید. "ما فصل خوبی را پشت سر می‌گذاریم و تصمیمات داوری همیشه باعث ایجاد شک و تردید می‌شود. فوتبال پیش می‌رود، داور باید تصمیم بگیرد. فوتبال همین است."

وضعیت ادن هازارد: "ادن هازارد بازیکن بسیار مفیدی برای ماست. نمی‌توان کیفیت او را فراموش کرد. می‌دانم که او خوب و در حال ریکاوری است. مهم این است که پیش فصل را خوب شروع کنیم. حیف که او نمی‌تواند اینجا بازی کند."