به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی‌خواه، هافبک فصل گذشته مس رفسنجان به عنوان نخستین خرید هوادار معرفی شد و چراغ نقل و انتقالات این باشگاه تهرانی روشن کرد. او با اعتمادبه‌نفسی بالا از اهداف فردی و تیمی و دلیل حضورش در تیم بنفش‌پوش تهرانی می‌گوید.

*به هوادار حس نزدیکی می‌کردم
فوتبال حرفه‌ای است و تغییرات در فوتبال طبیعی است. جا دارد از همه عوامل تیم قبلی‌ام، مس رفسنجان و همه مردم رفسنجان تشکر کنم. انتخاب قشنگی داشتم، چون از خیلی وقت پیش حس نزدیکی به این باشگاه می‌کردم و هوادار را مثل خانواده‌ خودم می‌دانم. کلی رفیق و آشنا اینجا هست و حس غریبی ندارم. امیدوارم فصل خیلی خوبی داشته باشم.

*سرمربی در این چالش تاثیرگذار است
رزومه آقای فکری کاملا مشخص است و من هم با اطلاع کامل و یک حس خیلی خوب قرارداد بستم و مربی می‌تواند در این چالش تاثیرگذار باشد. حس فوق العاده‌ای داشتم تا کنار هم سال خیلی خوبی را رقم بزنیم.

1893840

*سال فوق العاده‌ای برای هوادار خواهد بود
ما همه به کمک یکدیگر و کنار بازیکنان قدیمی، کادرفنی و کل مجموعه تلاش می‌کنیم سال فوق العاده‌ای را رقم بزنیم. خودم می‌دانم چه کلمه‌ای را به کار می‌برم، سال "فوق العاده" که لیاقتش را هم داریم.

*امسال ما را خاص‌تر ببینید
من کاملا از جو اینجا باخبر بودم و می‌دانستم باشگاه آرام و منظمی است. حس خیلی خوبی است که در روز اولت خیلی راحت باشی و با اعتمادبه‌نفس کامل کار کنی. وقتی به تیم جدیدی می‌روی مسئولیت سنگینی داری و من ذهنی، روحی و فیزیکی آماده یک اتفاق بزرگم تا کنار بقیه نفرات به چیزی که در ذهنم دارم برسم. ما را امسال خاص‌تر و ویژه‌تر ببینید و منتظر اتفاقات بزرگ باشید.