به نظر می‌رسد ادین ترزیچ مخالف جذب ادسون آلوارز توسط دورتموند بوده و با وجود بازیکنی مانند امره جان، دلیلی برای جذب این هافبک مکزیکی نمی‌دیده است

در حالی که انتظار می‌رفت ادسون آلوارز به عنوان خریدی رکوردشکن از آژاکس به دورتموند بپیوندد، اما چند روز پیش این انتقال منتفی شد و دورتموند اکنون توجه خود را به دیگر گزینه‌ها معطوف کرده است.

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، ادسون آلوارز در حالی که با دورتموند به توافق شخصی رسیده بود و حتی در حال جست‌وجو برای پیدا کردن یک خانه در شهر دورتموند بود، اما هفته گذشته به‌طور ناگهانی همه چیز به‌هم خورد و گفته شد زنبورها به خاطر هزینه کلی این انتقالی که می‌توانست به 40 میلیون یورو برسد، از جذب این هافبک دفاعی 25 ساله منصرف شدند.

  • بیش‌تر بخوانید: انتقال ادسون آلوارز به دورتموند منتفی شد

با این حال پرونده انتقال آلوارز به دورتموند هنوز به‌طور کامل بسته نشده ولی خیلی بعید خواهد بود که این بازیکن مکزیکی را فصل آینده در لباس دورتموند ببینیم. اما به نظر می‌رسد تغییر نظر ناگهانی زنبورها دلایل دیگری نیز داشته است

ادین ترزیچ دلیل اصلی منصرف شدن دورتموند از جذب ادسون آلوارز

عامل اصلی تغییر برنامه‌های دورتموند برای جذب آلوارز، ادین ترزیچ بوده که حتی از اینکه باشگاه اولین پیشنهاد رسمی خود را به آژاکس ارائه دهد، جلوگیری کرد. دلیل این تصمیم ترزیچ، وجود امره جان و صالح اوزجان در تیم برای پست هافبک دفاعی است. به خصوص امره جان که دورتموند اکنون در حال مذاکره با او بر سر تمدید قراردادش پس از سال 2024 است که گفته می‌شود این موضوع تاثیر زیادی روی این تصمیم دورتموند داشته. 

همچنین بخوانید:

  •  تاثیرگذاری تمدید قرارداد هافبک آلمانی روی انتقال ادسون آلوارز
  • تردید دورتموند در خرید ادسون آلوارز؛ انتقال هافبک مکزیکی منتفی می‌شود؟

با این حال آلوارز به‌خاطر دورتموند، پیشنهاد وست هم را نیز رد کرده و کاملاً مشتاق حضور در سیگنال ایدونا پارک بود. اما اکنون شانس زیادی برای انجام این انتقال وجود ندارد و این موضوع باعث ناامیدی سباستین کل مدیر ورزشی دورتموند نیز شده که از طرفداران جذب در این باشگاه آلوارز بود.