به نظر می‌رسد لیورپول از بین کفرن تورام و رومئو لاویا، استعداد 19 ساله ساوتهمپتون را انتخاب کرده است

لیورپول نیز پس از جذب الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای، علاقه دارد حداقل یک هافبک دیگر نیز به خدمت بگیرد و رومئو لاویا به همراه کفرن تورام را در لیست خود دارد.

طرفداری | اما حال به گزارش جیمز پیرس از اتلتیک، پس از جذب دومینیک سوبوسلای، نام کفرن تورام از لیست نقل و انتقالاتی لیورپول خارج شده و اکنون رومئو لاویا تبدیل به گزینه مورد نظر یورگن کلوپ شده است. با این حال قرمزهای آنفیلد قصد دارند تمامی گزینه‌های خود را بررسی کرده و نمی‌خواهند عجله کنند.

  • بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب کفرن تورام در رقابت با لیورپول

همچنین دیوید لینچ نیز گزارش داده لیورپول پس از منتفی شدن جذب تورام از نیس، اکنون روی جذب رومئو لاویا متمرکز شده و در این راه باید با چلسی و آرسنال رقابت کند. با منصرف شدن باشگاه از جذب تورام، اکنون این هافبک بلژیکی 19 ساله به هدف اصلی قرمزها تبدیل شده است.

همچنین بخوانید: 

  • آرسنال برای خرید رومئو لاویا علاقه جدی دارد
  • جذب رومئو لاویا یا مانو کونه توسط چلسی در گرو چراغ سبز پوچتینو

لاویا تابستان گذشته از منچسترسیتی با امضای قراردادی تا سال 2027 به ساوتهمپتون پیوست و یک بند بازخرید 40 میلیون یورویی برای سیتیزن‌ها در قرارداد او گنجانده شده است. اما این بند در سال 2024 در دسترس خواهد بود و به همین خاطر باشگاه‌های علاقه‌مند تلاش می‌کنند در همین پنجره لاویا را جذب کنند. ساوتهمپتون برای بازیکن خود مبلغ 50 میلیون پوندی تعیین کرده است.