سرمربی قرمزها می‌داند که هنوز هیچ چیز تمام نشده است و نماینده پرتغال به این آسانی تسلیم نخواهد شد. 

یورگن کلوپ کسب پیروزی در خانه حریف را مهم‌ترین دستاورد تیمش در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، لیورپول با برتری ۳-۱ در دیدار نخست، حالا با آرامش بیشتری در آنفیلد پذیرای بنفیکا خواهد بود. سرمربی لیورپول در واکنش به این پیروزی گفته است:

مهم این بود که در بازی خارج از خانه برنده شویم. بنفیکا برای بقا جنگید؛ ما مقداری بیش از حد باز بازی کردیم ولی با وجود این که می‌توانستیم در آن صحنه بهتر دفاع کنیم، حریف لیاقت آن گل را داشت. آن‌ها چند باری توپ را به پشت خط دفاع ما فرستادند، بنابراین بازی سختی بود و من هم همین انتظار را داشتم. ۲-۰ برتری خوبی است ولی این چیزی فراتر از آن نیست. 

کلوپ افزود:

دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن‌شان بود؛ او چندین مهار خوب داشت. ما در نیمه اول ۲-۰ پیش افتادیم ولی به تلاش ادامه دادیم. اگر گل چهارم را هم می‌زدیم خوب بود ولی ما در سرزمین‌ رویاها زندگی نمی‌کنیم! آن‌ها در آنفیلد باز هم تلاش خواهند کرد. آن‌ها در خانه آژاکس هم همین کار را کردند. ما از کیفیت‌شان مطلع هستیم. در این فاصله، یک بازی دلچسب دیگر در پیش داریم و سپس دوباره مهیای رویارویی با بنفیکا خواهیم شد.