به گزارش "ورزش سه"، سویا قهرمان لیگ اروپا شده و طبیعی است در بازاری که تیم‌های عربستانی قصد دارند ستاره‌های بزرگ را جذب کنند، جلب توجه می‌کند و هدف گرفته می‌شود.

الاتفاق آشکارا دنبال ایوان راکیتیچ است و به این هافبک کروات پیشنهاد داده سالانه 10 میلیون یورو دستمزد بگیرد و به این تیم ملحق شود. اما الاتفاق فقط به دنبال راکیتیچ نیست. آنها به فرناندو رجس هم چشم دارند و آماده‌اند حقوق این هافبک دفاعی برزیلی را دو برابر کنند و او را با قراردادی دو ساله به عربستان ببرند.

الاهلی هم رجس را می‌خواهد اما به نظر می‌رسد الاتفاق برای خریدن او جدی‌تر است. اسم یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویا هم در میان شایعات شنیده می‌شود.

1894185

النصر که کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کند، می‌خواهد بونو را جانشین اوسپینا کند؛ اگرچه النصر تنها نیست و الهلال هم دوست دارد این دروازه‌بان مستعد را به خدمت بگیرد. سویا برای فروش بونو رقمی حدود 20 میلیون یورو طلب می‌کند.

تیم‌های عربستانی بازار نقل و انتقالات تابستانی را متحول کرده‌اند و در شرایطی که ابتدا به نظر می‌رسید بازیکنان بسیار بزرگ و بدون قرارداد را که به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده‌اند، نشانه رفته‌اند حالا سراغ بازیکنان جوان‌تر و کلیدی تیم‌های موفق اروپایی آمده‌اند. به همین دلیل، زنگ خطر در سویا به صدا درآمده است.