به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق لیورپول پیشنهاد پرزرق و برقی را قبول کرد تا هدایت الاتفاق عربستان را برای فصل بعد در دست بگیرد. جرارد از ماه اکتیر 2022 که توسط استون ویلا اخراج شد، بدون تیم بود؛ اما حالا به ستاره‌های بزرگ شاغل در عربستان مثل رونالدو و بنزما ملحق شده است.

توافق او با الاتفاق باعث غافلگیری شد چون او یک ماه پیش به عربستان سفر کرد و سپس پیشنهاد آنها را رد کرد. او آن زمان در یک برنامه ورزشی که به عنوان مفسر حضور داشت، گفت: «به آنجا دعوت شدم تا یک پیشنهاد را بررسی کنم. آن را تحلیل کرده‌ام ولی با وضعیت موجود، پیشنهاد آنها را قبول نمی‌کنم.»

اما جرارد بعد از دور جدیدی از مذاکرات قبول کرد که سرمربی الاتفاق شود و باشگاه عربستانی هم ویدیویی منتشر کرد که جرارد در آن به عربی می‌گوید: «من استیون جرارد هستم. من یک اتفاقی هستم» و به انگلیسی اضافه می‌کند: «به زودی شما را می‌بینم.»

1894210

انتشار این ویدیو باعث شد تا هواداران در شبکه‌های اجتماعی لهجه جرارد را مسخره کنند. یکی نوشت: «عربی با لهجه لیورپولی دارد من را می‌کشد» و دیگری تاکید کرد: «اولین آدم تاریخ که عربی را با لهجه لیورپولی حرف می‌زند». یک نفر دیگر هم نوشت: «خدایا! استیوی این دیگر چه تلفظی بود».

الاتفاق معتقد است از پس رقابت با چهار باشگاه بزرگ دولتی برمی‌آید و قصد دارد با خرید فیلیپه کوتینیو، جردن هندرسون و پیر امریک اوبامیانگ، دست جرارد را برای رقابت با غول‌های دولتی مثل الهلال باز بگذارد.