به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که جریان بازی منچسترسیتی مقابل اتلتیکومادرید گره خورده بود، فیل فودن با ورود به میدان اوضاع را تغییر داده و تک گل پیروزی بخش سیتی را پایه ریزی کرد. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان این دیدار از نمایش بازیکنان خود ابراز رضایت کرده و تاکید کرد در بازی برگشت نیز سیتیزن ها به دنبال کسب پیروزی خواهند بود.

پپ گواردیولا گفت: "خیلی از عملکرد منچسترسیتی در مسابقه امشب راضی هستم. ما در مقابل یک تیم فوق‌العاده و آماده بازی کردیم و رویارویی با اتلتیکومادرید همیشه سخت است. در نهایت موفق به دستیابی به نتیجه خوبی شدیم، البته موقعیت‌هایی برای زدن گل دوم و سوم نیز داشتیم. اتلتیکومادرید حریف دشواری است و سرنوست مسابقه در مادرید مشخص خواهد شد. ترکیب اتلتیکو مادرید در بازی امشب 0-5-5 بود

بازیکنان سیتی تا قبل از تعویض های من نیز خوب بازی می کردند، اما ما می دانیم که گابریل ژسوس و فیل فودن انرژی فراوانی دارند و جک گریلیش نیز از کیفیت بالایی برای حفظ توپ برخوردار است. امشب سرمربی سیتی بسیار باهوش بود. 

همه ما سرمربیان وفتی تعویض می کنیم در این فکر هستیم که با این تصمیمات شرایط بهتر خواهد شد و این روند گاهی اوقات نتیجه نمی دهد. اگر تعویض شما نتیجه داد که خوب می شود و اگر نه یعنی اشتباه کرده اید.

باید در مسابقه برگشت نیز تمرکز داشتیم. رویارویی با تیمی با این تجربه فراوان در رقابت های لیگ قهرمانان آسان نیست. قصد داریم در خانه اتلتیکومادرید به گل رسیده و تلاش کنیم تا آنجا نیز برنده شویم. خواهیم دید که چه اتفاقی در دیدار برگشت رخ خواهد داد. حالا پنج روز فرصت داریم تا برای لیورپول آماده شویم و تنها پس از سه روز نبرد برگشت در مادرید پیش روی ما خواهد بود.  درگیری جک گریلیش در دقایق پایانی؟ ما باید احساسات خود را کنترل کرده و کاری را وظیفه داریم در مادرید نیز انجام دهیم."