به گزارش "ورزش سه"،  قرارداد سرخیو راموس با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به پایان رسید و او حالا بازیکنی آزاد است و می‌تواند باشگاه آینده‌اش را انتخاب کند.

در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره آینده کاپیتان سابق رئال مادرید مطرح بود و عمده شایعات حول پیوستن او به باشگاه‌های عربستان یا انتقالش به آمریکا و بازی در اینترمیامی که لئو مسی و سرخیو بوسکتس را به خدمت گرفته دور می‌زد.

1894300

برنامه ال‌چیرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد پیشنهادهای عربستانی برای راموس صحت داشته و چند باشگاه این کشور با او برای امضای قرارداد مذاکره می‌کردند. در نهایت دو باشگاه این کشور پیشنهادهایی رسمی برای راموس ارسال کردند. ال‌چیرینگیتو مبلغ این پیشنهادها را بالا اعلام کرده و مدعی است عربستانی‌ها به این ستاره اسپانیایی پیشنهاد داده بودند که با حضور در فوتبال این کشور هر فصل 25 میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

اما بر اساس این گزارش، علت اصلی پاسخ منفی راموس به پیشنهادهای عربستان مخالفت خانواده او با زندگی در این کشور بوده است. ال‌چیرینگیتو می‌گوید همسر و فرزندان راموس از او خواسته بودند که تیم بعدی‌اش را در اروپا یا آمریکا انتخاب کند.

این برنامه اسپانیایی در ادامه اعلام کرد از منابع خود دریافته که با رد پیشنهاد عربستانی‌ها در حال حاضر نزدیک‌ترین باشگاه به ستاره سابق رئال مادرید باشگاه آمریکایی اینترمیامی است.