به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که حتی یک فرصت گلزنی هم به اتلتیکومادرید نداد، در مقابل خط دفاعی مستحکم این تیم کار دشواری داشته و در نهایت با تک گل کوین دی بروین به برتری رسید. ستاره بلژیکی سیتی در پایان این دیدار در مورد سبک بازی اتلتیکو و البته دیدار حساس هفته بعد مقابل لیورپول صحبت کرد.

کوین دی بروین گفت: "بازی بسیار سختی بود. اتلتیکومادرید تیمی بسیار فشرده و قدرتمند است و این روش بازی آنهاست. ما در این شرایط خوب بازی کردیم، اما ایجاد موقعیت روی دروازه اتلتیکو سخت بود. 

در نیمه اول بازی فشرده بود و فرصت چندانی نداشتیم، اما در نیمه دوم چند موقعیت ایجاد کردیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. من وارد محوطه شدم و فیل فودن من را پیدا کرد. من نیاز داشتم که خونسرد بمانم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

اتلتیکومادرید تقریبا با پنج نفر در خط دفاعی و پنج نفر در خط میانی بازی می کند و پیدا کردن فضا در این شرایط بسیار سخت است. خوشحالم دروازه سیتی بسته ماند و ما در طول مسابقه آرام و صبور بودیم. باید سعی کنید فضاهای لازم و را پیدا کنید و در این شرایط بارها توپ‌ را از دست خواهید داد، زیرا سبک بازی حریف خیلی فشرده است. این سبک آنهاست، ما نیز باید خونسرد بمانیم و با حریف وارد جنگ و دعوا نشویم. 

دیدار با لیورپول؟ پنج روز تا یکشنبه باقی مانده است و هر دو تیم امشب بازی کردند. این یک بازی بزرگ است و همه از جمله بازیکنان مشتاقانه منتظر آن مسابقه هستند. ما باید ریکاوری کرده و برای بازی یکشنبه آماده شویم."