به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ناپولی بعد از استخدام سرمربی جدید در کنار جذب یک مدافع، پروژه حفظ ویکتور اوسیمن را نیز پیش می‌برد. قهرمان سری A در تماس مداوم با ایجنت ستاره نیجریه‌ای است و تلاش می‌کند او را به هر نحوی که شده حفظ کند.

اوسیمن نقش مهمی در قهرمانی تاریخی ناپولی داشت؛ او اسکودتو و کفش طلا را همزمان به دست آورد تا با رقم زدن فصلی رؤیایی مشتریان خوبی برای خود دست و پا کند. پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و چند باشگاه لیگ برتری نسبت به جذب ستاره ناپولی ابراز تمایل کرده‌اند اما رسانه‌های ایتالیایی معتقدند که اوسیمن امسال قرار نیست ایتالیا را ترک کند.

1894357

اوسیمن در واکنش به شایعات متعدد در خصوص آینده‌اش تاکید کرده که می‌خواهد بماند. با این وجود آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، دست به محکم‌کاری زده و به گزارش اسکای اسپورت، رقمی شگفت‌انگیز بابت رضایت‌نامه این بازیکن تعیین کرده است؛ مبلغی که عملا اوسیمن را غیرقابل فروش می‌کند.

رئیس باشگاه ناپولی به خریداران اوسیمن اعلام کرده که رضایت‌نامه او در قبال 150 میلیون یورو صادر خواهد شد. این بازیکن تا سال 2025 با ناپولی قرارداد دارد و با توجه به شرایط کنونی به نظر می.رسد که حداقل فصل آینده نیز پیراهن مدافع عنوان قهرمانی اسکودتو را به تن کند.

1894358