به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه فصل گذشته با جدایی از لیورپول راهی بایرن مونیخ شد. او در اولین فصل حضور خود در تیم جدید آن درخششی که انتظار می رفت را از خود نشان نداد تا شایعاتی در مورد جدایی اش در پایان فصل مطرح شود.

درگیری با لروی سانه در اواخر فصل اوضاع برای مانه را در بایرن بدتر کرد تا سران باشگاه آلمانی بیش از پیش برای فروش این بازیکن مصمم شوند. در شرایطی که لیورپول قصد بازگرداندن مانه را ندارد از فوتبال عربستان به عنوان مقصد آینده او یاد می شود.

1894382

النصر اولین باشگاهی بود که قصد جذب مانه را داشت اما بعد از حضور استیون جرارد در الاتفاق، این باشگاه عربستانی به جدی ترین مشتری مهاجم سنگالی تبدیل شده است. اسطوره لیورپول علاقه زیادی به حضور ستاره سابق قرمزها در تیمش دارد و گفته می شود توانسته رضایت او را برای بازی در الاتفاق جلب کند.

عکسی که امروز از مانه منتشر شد به شایعات در مورد حضور او در الاتفاق دامن می زند. او که برای گذراندن تعطیلات به کشورش سنگال سفر کرده، امروز در سفارت عربستان حضور یافت تا مشخص شود در حال انجام مقدمات سفر به عربستان برای مذاکره و نهایی کردن انتقالش به تیم جرارد است.