به گزارش "ورزش سه"، دی‌جنارو ابتدا درباره فیورنتینا صحبت کرد. تیم سابق او در فصل گذشته هم به فینال لیگ کنفرانس اروپا و هم به فینال کوپا ایتالیا رسید اما در هر دو شکست خورد.

دی‌جنارو گفت: «فیورنتینا به یک مهاجم جدید قوی نیاز دارد، حتی اگر امروز خریدن چنین بازیکنی خیلی خرج بردارد. فیورنتینا لازم دارد که مهاجمانش گل بزنند و ایتالیانو (مربی تیم) باید در این زمینه دخالت کند و بازیکن بگیرد، فارغ از وضعیت آرتور کابرال و لوکا یوویچ.

البته شرایط مالی بازار ساده نیست. به وضعیت حق پخش تلویزیونی نگاه کنید. لیدز که از لیگ برتر سقوط کرده همان‌قدر پول می‌گیرد که یوونتوس از حق پخش دریافت می‌کند. در لیگ برتر آنها درباره حق پخش بالای 3 میلیارد حرف می‌زنند و اینجا حرف از حدود 900 میلیون است. باید به خودمان بیاییم.»

ساندرو تونالی در ازای 80 میلیون یورو از میلان به نیوکسل پیوست تا تیم لیگ برتری خود را بیشتر از قبل مهیای حضور در لیگ قهرمانان کند. مالک اصلی نیوکسل دولت عربستان است و توان پرداخت ارقامی را دارد که حتی در خود لیگ برتر هم از توان بسیاری از باشگاه‌ها خارج است. دی‌جنارو گفت: «آیا تونالی 80 میلیون یورو می‌ارزد؟ فقط شیخ‌ها می‌توانند به بازیکنان هشتاد میلیون یورو در فصل پول بدهند.»