به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس که در سال 2018 برای دوره‌ای 6 ماهه هدایت الهلال عربستان را بر عهده داشت، در شرایطی که پیشنهاد هدایت تیم ملی عربستان را دریافت کرده بود، تصمیم گرفت فصل آینده برای دومین دوره سرمربیگری خود در الهلال را تجربه کند.

ژسوس در گفت‌وگو با روزنامه رکورد پرتغال با اشاره به تصمیم برکناری او در سال 2018، اظهار داشت: در آن زمان علی‌رغم عملکرد خوب در لیگ، ماموریت من در الهلال ناتمام باقی ماند.

او با اشاره به حضور بازیکنان بزرگ در لیگ عربستان گفت: بازی مقابل کریستیانو رونالدو جذاب است، اما این بخشی از رقابت ماست. بازیکنان دیگری مانند کریم بنزما هم حضور دارند که لیگ عربستان را پیچیده و دشوار خواهند کرد.

ژسوس در بخشی از این گفت‌وگو اظهار داشت: حضور مربیان پرتغالی در لیگ عربستان گواهی بر کیفیت آنهاست. مربیان پرتغالی در حال حاضر بهترین‌های جهان هستند.

او که پیش از این در دوره‌ای سرمربی آنخل دی‌ماریا بود، با اعلام این خبر که این بازیکن به بنفیکا بازخواهد گشت، گفت: دی‌ماریا هنوز می‌تواند چیزهای زیادی به هر تیمی ارائه دهد و سن او هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

او در ادامه: فقط می‌توانم بگویم که دی‌ماریا را به خوبی می‌شناسم. او از زمانی که در بنفیکا حضور داشت و بسیار جوان بود، واقعا حرفه‌ای بود و هیچکس نمی‌تواند پتانسیل‌های او را زیر سوال ببرد.

لازم به ذکر است که دی ماریا در سال 2007 و زمانی که 19 ساله بود به بنفیکا رفت و حالا ممکن است در 35 سالگی به این باشگاه پرتغالی بازگردد.