سرمربی منچسترسیتی از پیروزی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید می گوید و به نوعی از خودش هم تمجید می کند. 

پپ گواردیولا از هوش زیادی که منجر به پیروزی منچسترسیتی مقابل اتلتیکو مادرید شده گفته است. 

طرفداری - یوفا | در جریان دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی توانست حریف سرسخت خود یعنی اتلتیکو مادرید را با تک گل دی بروین از پیش رو بردارد تا با داشتن دست بالا، برای سفر به مادرید آماده شود. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه پس از بازی راجع به عملکرد تیمش این چنین گفت:

ما مقابل تیم فوق‌العاده‌ای بازی کردیم که بازی کردن برابر آن دشوار است، اما نتیجه خوبی گرفتیم. در طول 90 دقیقه موقعیت‌هایی برای زدن گل  های دوم و سوم داشتیم. همه بچه ها داشتند خوب بازی می کردند اما ما می دانستیم که گابریل و فیل انرژی خاصی دارند که می تواند به تیم کمک کند و جک هم توانایی و کیفیت حفظ توپ را دارد. راستش را بخواهید به نظرم سرمربی منچسترسیتی امروز بسیاز باهوش ظاهر شد! وقتی تعویض می کنیم، دلیلش این است که فکر می کنیم می توانیم کمی بهتر از اینها کار کنیم. این کار گاهی اوقات جواب می دهد اما گاهی اوقات نیز خلاف آن اتفاق می افتد. رویارویی با تیمی که مانند اتلتیکو مادرید که تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا دارد اصلا کار آسانی نیست. هفته آینده به مادرید خواهیم رفت تا گل بزنیم، دوباره تلاش کنیم و پیروز شویم.

این را هم در نظر بگیرید که چه در دوران ماقبل تاریخ، چه امروز و در مجموع 100 هزار سال اخیر، حمله کردن مقابل تیمی که با سیستم 5-5 دفاع می کند واقعا کار سختی به حساب می آید، سیستمی که امروز آنها حدود نیم ساعت از آن استفاده کردند. اتلتیکو مادرید در دفاع تیمی استاد است. به هر حال انتظار پیروزی 3-0 یا 4-0 را هم نداشتم.