به گزارش "ورزش سه"، پروژه انتخاب سرپرست استقلال به پایان رسید و امروز و با حکمی که از سوی حجت کریمی صادر گردید، علی سامره به عنوان سرپرست جدید آبی پوشان انتخاب شد تا او جای یبیژن طاهری را روی نیمکن این تیم بگیرد و به یکی از جوان ترین سرپرست های باشگاه تبدیل شود.

سامره که در 2 مقطع پیراهن استقلال را بر تن کرد، در کسب قهرمانی استقلال در آخرین دوره رقابت های لیگ آزادگان نقش مهمی داشت و توانست عنوان آقای گلی را به طور مشترک با رضا صاحبی به دست بیاورد اما درخشش او در شهرآوردهای پایتخت سبب شد تا به محبوبیت زیادی نزد هواداران دست یابد.

1894531

آقای گل سابق استقلال که در شهرآورد 54 و در ثانیه 48 موفق شد سریعترین گل تاریخ دربی های تهران را به ثمر برساند و حتی به علی 30 ثانیه نیز معروف شد، در دربی 56 نیز توانست در دقیقه هشتم دروازه پرسپولیس را باز کند و یکی از به یادماندنی ترین پیروزی های استقلال برابر رقیب سنتی که در آن زمان پرستاره بود، به دست آمد.

سامره بابت به ثمر رساندن 2 گل تاریخی برابر پرسپولیس و رکورد سریعترین گل شهرآورد که بعد از 21 سال هنوز شکسته نشده، به محبوبیت زیادی نزد هواداران استقلال دست یافت و حالا پس از هجده سال به تیم سابقش بازگشته است تا در یک پست جدید و به عنوان سرپرست به این تیم کمک کند.

1894529