سرمربی فلومیننزه تا زمان نشستن آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل، این تیم را هدایت خواهد کرد.

طرفداری | فدراسیون فوتبال برزیل با قراردادی یک ساله فرناندو دینیز را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

به گزارش اتلتیک، دینیز که سرمربی باشگاه فلومیننزه نیز محسوب می‌شود، هدایت تیم ملی برزیل را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 که در سپتامبر آغاز می‌شود، به عهده خواهد داشت. ادنالدو رودریگز، رئیس اتحادیه فوتبال برزیل (CBF) منصوب شدن کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به عنوان سرمربی آنها در کوپا آمریکا 2024 را تایید کرد. رودریگز از رئیس باشگاه فلومیننزه نیز به دلیل همکاری با فدراسیون این کشور در رابطه با فرناندو دینیز تشکر کرد.

با تائید ادنالدو رودریگز سرمربی جدید برزیل تنها در دوره تعطیلات بازی‌های ملی در تیم ملی این کشور فعال خواهد بود تا در کار او در حوزه باشگاهی خللی وارد نشود. رودریگز به TV Globo گفت:

شیوه بازی دینیز تقریبا شبیه به مربی‌ای است که هدایت برزیل را در کوپا آمریکا به عهده خواهد داشت، منظورم آنچلوتی است. ما دینیز را به عنوان مربی موقت تیم ملی نمی‌شناسیم. او به اینجا می‌آید و دوره انتقالی در تیم ملی برزیل برای کارلو آنچلوتی را انجام خواهد داد.

قرارداد آنچلوتی با رئال مادرید در ژوئن آینده به پایان می‌رسد و او قرار است یک سال دیگر در باشگاه اسپانیایی ادامه دهد. گفتنی است که این مربی 64 ساله هنوز پذیرش سرمربی‌گری تیم ملی برزیل را تائید یا تکذیب نکرده است.