به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 8 هفته مانده به پایان بازی ها این تیم مدعی اصلی صعود به لیگ یک است. بازی های لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به لیگ برتر صعود می کنند. شهرداری بندرعباس پیش تر یکی از تیم های حاضر در لیگ یک بود.

در بازی های هفته هیجدهم شهرداری بندرعباس در خانه با یک گل از سد تیم شهرداری بم گذشت که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند. با این 3 امتیاز شمار امتیازات تیم شهرداری بندرعباس به عدد 36 رسید و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به تیم نیروی زمینی به صدرنشینی خود ادامه داد. تیم تهرانی که بارها و بارها از لیگ 2 به لیگ یک صعود کرده و گاهی بعد از صعود به لیگ یک امتیاز خود را واگذار می کند این هفته در جدال با ایرانجوان بوشهر تیم انتهای جدول در بوشهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و 33 امتیازی خود شد. این فرصت خوبی برای چوکای تالش بود تا در اولین گام با حسن اشجاری تیم شهید اورکی اسلامشهر را شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند اما با وجود تلاش فراوان در این بازی به نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل نرسید و حالا تیم 32 امتیازی جدول به حساب می آید. شهرداری ماهشهر هم با شکست نفت و گاز گچساران 31 امتیازی شد تا شانس صعود را برای خود حفظ کند. فاصله این تیم با تیم دوم جدول 2 امتیاز است و دست کم می تواند داعیه صعود به مرحله پلی آف را داشته باشد. مصاف تیم های دوم گروه الف و ب تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک را مشخص می کند.

دو تیم شهرداری بم و ایرانجوان بوشهر با حضور در انتهای جدول خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند. نتایج بازی های گروه الف در هفته هیجدهم به همراه جدول بازی ها را ملاحظه می کنید:

پیام توس خراسان یک – شهدای رزکان یک 
سپیدرود صفر – آبی پوشان صفر 
شهرداری بندرعباس یک – شهرداری بم صفر 
شهید اورکی اسلامشهر صفر – چوکا تالش صفر 
شهرداری ماهشهر یک – نفت و گاز گچساران صفر 
ایرانجوان بوشهر یک – نیروی زمینی تهران یک 
بعثت کرمانشاه 3 – شهدای بابلسر 2