به گزارش "ورزش سه"، پس از شیوع ویروس کرونا بود که ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان افتتاح شد تا این ورزشگاه برای مدت‌ها در سکوت میزبان بازی‌های شاگردان امیرقلعه‌نویی باشد. چمن و امکانات بسیار مطلوبی که سیرجانی‌ها دارند، هم در کیفیت تصاویر تلویزیونی بسیار اثرگذار بوده و هم اینکه مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به این ورزشگاه برای برگزاری بازی‌های مهم نظیر فینال جام حذذفی نگاه ویژه‌ای داشته‌اند.
با تمام این‌ها اما ورزشگاه بدون تماشاگر قطعا چیز بسیار مهمی را کم دارد و مسئولان باشگاه گل‎‌گهر سیرجان با برنامه‌ریزی‌ای که برای گرفتن مجوز ورود هوادارانشان برای تماشای بازی برابر شهرخودرو داشتند، سرانجام طلسم دو ساله برای پایان دادن به بازی‌های سوت و کور را شکستند و برای اولین مرتبه هواداران فرصت نشستن روی سکوهای ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان را پیدا کردند.
جالب اینکه در روز بازگشت هواداران آنها شاهد یک رقابت دیدنی و پرگل هم بودند و مصاف شاگردان امیرقلعه نویی و داود سیدعباسی به شکلی کاملا غیرقابل پیش‌بینی با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت. اگرچه سیرجانی‌ها دوست داشتند در این مسابقه برنده بازی باشند ولی با کامبکی که تیم شهرشان زد، این بازی را برای آنها به شکلی دراماتیک و پر از هیجان پایان برد.

عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده