به گزارش "ورزش سه"، این هافبک هلندی بر سر قرارداد و مسایل شخصی با میلان به توافق رسیده است و حالا فقط توافق میلان با باشگاه آلکمار باقی مانده تا این انتقال نهایی شود.

گفته می‌شود این بازیکن 24 ساله قبول کرده سالانه 1.7 میلیون یورو از میلان دستمزد بگیرد اما پیشنهاد اول میلان به آلکمار که 16 میلیون یورو ارزش داشته، توسط باشگاه هلندی رد شده است.

طبق گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، آلکمار برای فروش ستاره خط میانی‌اش 25 میلیون یورو می‌خواهد اما روسونری امیدوار است قرارداد را با رقم 20 میلیون یورو نهایی کند. از سوی دیگر، بارسا با توجه به مشکلات مالی که دارد، بعید است 20 میلیون یورو برای این هافبک دفاعی به آلکمار بدهد و خود رایندرز هم علاقه‌ای برای رفتن به این تیم ندارد.

1894644

رایندرز دومین هافبک وسطی است که این تابستان به میلان ملحق می‌شود. روسونری بعد از فروش ساندرو تونالی به نیوکسل که با انتقاد شدید هواداران روبرو شد، ابتدا بر سر خرید روبن لوفتوس چیک با چلسی به توافق رسید و حالا به دنبال نهایی کردن قرارداد خرید رایندرز است.

مدیران میلان قصد دارند این جابجایی را در روزهای آینده نهایی کنند تا رایندرز بتواند از هفته آینده که تمرینات پیش فصل میلان شروع می‌شود، به جمع شاگردان استفانو پیولی ملحق شود.