به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه تنها یک فصل در بایرن مونیخ بوده اما باشگاه آلمانی همین الان هم از دست او خسته شده و قصد فروشش را دارد. در این بین، چه خریداری بهتر از تیم‌های عربستانی که با پرداخت پول‌های کلان، بازیکنان بزرگ را به خاورمیانه می‌آورند.

مانه در فصلی که گذشت در 38 مسابقه برای بایرن تنها 12 گل زد و در ماه آوریل هم به خاطر دعوا با لروی سانه، هم‌تیمی‌اش، توسط خود باشگاه محروم شد.

حالا گزارش شده که بایرن تیم‌های عربستانی را تشویق کرده که برای خرید این بازیکن 31 ساله پا پیش بگذارند، به این امید که بخشی از 25 میلیون پوندی که پارسال برای خرید او به لیورپول داد را زنده کند.

1894659

گفته می‌شود گام‌های اول هم برداشته شده و گفتگوهایی میان بایرن با تیم‌های عربستانی صورت گرفته، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست این باشگاه نرسیده است.

از الاهلی به عنوان جدی‌ترین مشتری مهاجم سنگالی نام برده می‌شود. این باشگاه چند روز پیش روبرتو فیرمینو را گرفت و مشتاق است تا با خریدن مانه، در خط حمله از او در کنار هم‌تیمی‌ سابقش در لیورپول استفاده کند.

البته به نظر می‌رسد خود مانه قصد دارد در آلمان بماند و فصل قبل را جبران کند، اما ظاهرا بایرن چنین انگیزه‌ای ندارد و می‌خواهد هری کین را به عنوان مهاجم اصلی در فصل آینده در پست شماره 9 به کار گیرد.