به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا نامی آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی است. مهاجم برزیلی که بیش از 11 سال در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کرد و پیراهن تیم های فولاد، سپاهان ، گسترش فولاد ، نفت آبادان و مس رفسنجان را برتن کرد، حالا باید برای فصل آینده تصمیم بگیرد.

شیمبا با وجود اینکه چند ماهی بیشتر تا عبور از 40 سالگی فاصله ندارد، اگرچه جدایی اش از مس رفسنجان قطعی به نظر می رسد، اما با پیشنهادهایی از یکی دو تیم میانه جدولی فوتبال ایران مواجه شده است.

او که 11 فصل در ایران حضور داشت و توانست برای تیم های مختلف 98 بار گلزنی کند و عنوان برترین گلزن خارجی فوتبال ایران را به دست بیاورد، فصل گذشته با مس رفسنجان توفیق چندانی در گلزنی نداشت. او در 25 بازی برای مس به میدان رفت و تنها دو گل زد تا افت بدنی وجسمانی در 39 سالگی مشهود شود.

1790726

درباره شیمبا گفته می شود که او قبل از پایان فصل گذشته تصمیم به خداحافظی از فوتبال یا یک فصل بازی در لیگ برزیل گرفته بود اما حالا که از دو تیم میانه جدولی پیشنهاد دریافت کرده، بدش نمی آید بازهم در لیگ ایران به کارش ادامه بدهد.

حالا شیمبا باید هرچه سریع تر تصمیم خود را درباره فصل جدید بگیرد. اینکه بازهم در لیگ برتر ایران بازی می کند یا ادامه فعالیت در برزیل را ترجیح می دهد. هرچند که گزینه خداحافظی از فوتبال برای آقای گل سابق لیگ ایران هم روی میز است.