به گزارش "ورزش سه"، سامره حالا نه یک بازیکن جوان و نه یک مهاجم گریزپا، که چهره‌ای است که بعد از طی کردن دوران مربیگری، به عنوان سرپرست به تیم فوتبال استقلال اضافه شده تا در امور اجرایی به جواد نکونام و تیمش کمک کند.

سامره یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تیم رویایی استقلال در اوایل دهه ۱۳۸۰ است که از فجرسپاسی به جمع آبی‌ها آمد و به واسطه گلزنی‌های پیاپی و بازی‌های درخشانش به خصوص در دربی، به محبوب قلب هواداران تبدیل شد؛ اگرچه کمی بعد و با حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال، رضا عنایتی هم به جمع آبی‌ها آمد تا کمی جا برای سامره تنگ شود.

با این حال او که همیشه خود را با گل‌هایی زیبا به مربی تحمیل می‌کرد، پس از این دوران به فوتبال امارات رفت و با درخششی ستودنی، بارها و بارها در تیم‌های الشعب و شارجه، دروازه حریفان را فرو ریخت تا پیش از بازنشستگی از فوتبال در لباس نارنجی مس، به اغلب اهداف خود در فوتبال رسیده باشد.

سامره یکی از دو لژیونر فوتبال ایران در سری‌آ نیز محسوب می‌شود و در تیم پروجا به میدان رفته است. این بازیکن سن و سال مناسبی برای حضور در نقش تازه و کمک به استقلالی‌ها دارد و امروز در تحویل گرفته شد، در حالی که امیرحسین صادقی، هم‌تیمی سابقش نیز در کمپ حجازی حضور داشت.