کوین دی بروین در مورد بازی سختی که مقابل اتلتیکو مادرید داشتند و جدال سرنوشست ساز با لیورپول، صحبت کرده است

 شب گذشته در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی موفق شد با تک گل کوین دی بروین از سد اتوبوس دیگو سیمئونه عبور کند.

طرفداری | کوین دی بروین با بازی درخشانی که از خود به نمایش گذاشت و تک گل پیروزی بخشش برای منچستر سیتی، به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. این بازیکن پس از اتمام بازی در مصاحبه با BT Sport، در مورد سبک بازی اتلتیکو مادرید و گلی که به ثمر رساند، گفت:

نیمه اول بسیار بسته و فشرده بود، اما در نیمه دوم ما چندین موقعیت داشتیم که یکی از آن‌ها را به گل تبدیل کردیم. من شروع به دویدن کردم و فیل به خوبی مرا دید. باید خونسرد می‌بودم و خوشبختانه موفق شدم. موقعیت بسیار سختی بود. آن‌ها با پنج نفر در دفاع و پنج نفر در خط هافبک بازی می‌کردند. پیدا کردن فضا‌های خالی بسیار سخت بود. به همه کسانی که می‌خواهند در مورد نحوه بازی ما در این مسابقه چیزی بگویند، توصیه می‌کنم که این را در زمین تمرین امتحان کنند. امروز اولین باری بود که (ترکیب) 0-5-5 را دیدم. آن‌ها هیچ مهاجمی نداشتند.

 دی بروین در مورد بازی برگشت در مادرید، گفت:

 ما باید خونسرد بمانیم و سعی کنیم که وارد بازی روانی آن‌ها نشویم. آن‌ها با این روش بازی می‌کنند. انتظار دارم در آنجا هم بازی مشابهی داشته باشند. البته که باید آن‌ها کمی بیشتر حمله کنند.

 کوین دی بروین در مورد جدال سرنوشت ساز با لیورپول در لیگ، گفت:

 پنج روز تا یک‌شنبه باقی مانده است. هر دو تیم امشب بازی کردند. بازی بزرگی است و همه از جمله خود بازیکنان، مشتاقانه منتظرش هستند.

همچنین بخوانید:

  • پپ گواردیولا: سرمربی منچسترسیتی بسیار باهوش ظاهر شد؛ به مادرید می رویم تا پیروز شویم