به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
تک گل کوین دی بروین باعث شد که تیمش با دست پر این بازی را به پایان برساند و در انتظار دیدار برگشت در مادرید باشد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مشخص شود.
ستاره بلژیکی سیتی گل مهمی را در این بازی وارد دروازه حریف کرد، چرا که دفاع همه جانبه اتلتیکو باعث شده بود که پیدا کردن راهی به دروازه این تیم بسیار دشوار باشد و تلاش‌های سیتیزن‌ها در نیمه اول برای باز کردن دروازه یان اوبلاک هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد. 

 


بازی شب گذشته علاوه بر گلزنی، دستاورد جذاب دیگری هم برای دی بروین داشت، چرا که این پنجاهمین بازی این بازیکن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آمد و باعث شد که او رکورد دیگری را هم به دست آورد. 
این ملی‌پوش بلژیکی در طول این 50 بازی اروپایی موفق شده 10 گل به ثمر برساند که هفت گل از آن را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان زده است. 
با این حال درخشش اصلی این بازیکن در لیگ قهرمانان در زمینه ارسال پاس گل بوده است، چرا که او موفق شده 17 پاس گل در این 50 بازی ارسال کند. 
دی بروین سال گذشته موفق شد با سیتی به فینال لیگ قهرمانان برسد تا در تنها فینال اروپایی دوران فوتبال حرفه‌ای خود به میدان رود اما آنها در نهایت برابر چلسی شکست خوردند و موفق به بالا بردن جام قهرمانی نشدند.