به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و حواشی روزهای اخیر فوتبال ایران از جمله داستان 72 ساعته انتقال ناموفق بیرانوند به استقلال و همچنین استعفای حجت کریمی و علی امیری سبب شد تا هواداران استقلال روز خود را با تجمع برابر ساختمان این باشگاه آغاز کنند و سپس برای حضور در تمرین تیم، راهی کمپ مرحوم حجازی شوند.

استقلالی ها که به شدت از وضعیت مدیریت باشگاه عصبانی بودند، یکصدا به تشویق جواد نکونام پرداختند و زمانیکه خودروی او به کمپ حجازی رسید، توسط هواداران محاصره شد و سرمربی آبی ها با کمک نیروهای انتظامی توانست وارد کمپ شده و به تمرین تیمش برسد.

1895184
1895185

پس از حضور تعداد زیادی از هواداران استقلال پشت در ورودی کمپ ناصر حجازی، سرمربی این تیم تصمیم گرفت تا تمرین را با حضور آنها برگزار کند و از سرپرست جدید آبی ها خواست تا در کمپ را به روی تماشاگران باز کند.

در نهایت نیز علی سامره تصمیم نکو را به هواداران رساند و آنها به سمت جایگاه های کمپ حجازی رفتند تا به تشویق تیم، سرمربی و بازیکنان استقلال بپردازند که در این میان، یکی از تماشاگران با دسته گل آبی، به سمت نکونام رفت.

1895183

سرمربی جوان استقلال که از محبوبیت خاصی نزد استقلالی ها برخوردار است، این دسته گل را از هواداری که وارد زمین کمپ شده بود، گرفت. اما بدون شک در آن لحظات، تمام فکر و ذکر نکونام، بحث مربوط به مدیریت باشگاه بوده است. اینکه قرار است چه کسی روی صندلی ریاست بنشیند و چگونه قرار است اهداف کادرفنی را در بازار نقل و انتقالات پیش ببرد.

1895181