هنوز احتمال انتقال ادسون آلوارز از آژاکس به دورتموند وجود دارد

حدود یک هفته پیش بود که رسانه‌ها خبر از منصرف شدن دورتموند از جذب ادسون آلوارز دادند. گفته می‌شد آن‌ها نتوانستد بر سر مبلغ انتقال با آژاکس به توافق برسند و همچنین ادین ترزیچ نیز مخالف جذب این بازیکن بوده است. با این حال به نظر نمی‌رسد در دورتموند به‌طور کامل بی‌خیال آلوارز شده باشند.

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، ادسون آلوارز هنوز منتظر دورتموند است و پرونده این انتقال برای سباستین کل مدیر ورزشی زنبورها نیز که از طرفداران جذب آلوارز به حساب می‌آید، به‌طور کامل بسته نشده است. با این حال جذب او بستگی به آینده امره جان و صالح اوزجان خواهد داشت.

همچنین در چند روز گذشته، هیچ تماسی بین این هافبک دفاعی و دورتموند وجود نداشته است. همچنین نشریه کیکر نیز مدعی شده که دورتموند به دنبال جذب یک هافبک دفاعی است و با وجود اینکه به‌طرز شگفت انگیزی از انتقال آلوارز منصرف شدند اما جذب این بازیکن به‌طور کامل منتفی نیست.

  • بیش‌تر بخوانید: بازگشت نام ادسون آلوارز به لیست بایرن مونیخ پس از منتفی شدن انتقالش به دورتموند

همچنین پلتنبرگ نیز در ادامه گزارشش مدعی شده خلاف برخی شایعات، بایرن مونیخ علاقه‌ای به جذب آلوارز ندارد. در مونیخ می‌دانند آینده آلوارز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما در حال حاضر هیچ چیز مشخصی بین این دو وجود ندارد و این بازیکن مکزیکی 25 ساله، اکنون جزو اهداف نقل و انتقالاتی باواریایی‌ها نست. درباره جذب کالوین فیلپیس از منچسترسیتی نیز چنین شرایطی وجود دارد. گفتنی است آلوارز تا سال 2025 با آژاکس قرارداد دارد.