به گزارش "ورزش سه"، محمد آقاجانپور که طی یک سال و نیم گذشته در تراکتور عضویت داشته و در فصل اخیر فرصت زیادی برای بازی در این تیم به دست آورد، همچنان با نظر پاکو خمس درجمع سرخ پوشان تبریزی مانده که در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل مقابل اورنبورگ روسیه نیز توانست مثمر ثمر ظاهر شود.

ویدئو: 304985

این مدافع میانی- کناری ۲۶ ساله که همچنان در تراکتور حضور دارد، در ترکیب ابتدایی این تیم در دیدار تدارکاتی دیروز مقابل اورنبورگ حضور نداشت، اما در دقیقه ۲۴ پس از اینکه سرخ پوشان تبریزی با دو گل عقب بودند، با شماره ۴ جای عارف آقاسی را گرفت و توانست نمایش موثری در حضور تعویضی خود داشته باشد.

آقاجان‌پور در دقیقه ۲۹ که تراکتور صاحب یک ضربه کرنر در سمت چپ زمین شده بود، ارسال ریکاردو آلوز را با ضربه سر به گوستاوو واگنین رساند تا این بازیکن برزیلی با شوت محکم گل اول تی‌تی‌ها را بزند و پایه‌گذار بازگشت این تیم از شکست به تساوی شود.

1895471

این مدافع که در فصل اخیر لیگ برتر ۲۶ بازی برای تراکتور انجام داد، در لیگ بیست و سوم کار سختی در راه سیدن به ترکیب ابتدایی سرخ پوشان تبریزی و رقابت با خریدهای سرشناس تیمش دارد ولی امیدوار است بتواند در دیدارهای تدارکاتی نظر مثبت خمس را جلب کند و به ترکیب برسد.