به گزارش "ورزش سه"، محمد معصومی مشاور پیمان بهاروند، مالک  و مسئول نقل انتقالات داماش گیلان اعلام کرد: طی ۴۸ساعت آینده  به صورت رسمی قرارداد علی اصغر کلانتری، سرمربی جدید تیم داماش بسته می‌شود و لیست بازیکنان مدنظر برای مذاکره و عقد قرارداد پیگیری خواهد شد.

او ادامه داد: اهداف باشگاه داماش گیلان حضور موفق در فصل جدید لیگ دسته اول و استفاده از بازیکنان و استعدادهای بومی خواهد بود.

معصومی یادآور شد: مالک و دیگر اعضای باشگاه داماش گیلان با یک  برنامه‌ریزی دقیق و مدون بعد از سال‌ها به دنبال حرفه‌ای‌سازی و تبدیل تیم به باشگاهی با ساختار و آکادمی مدون است و به هواداران داماش این وعده را می‌دهیم که با حضور آقای بهاروند، مالک تیم و جهانگیر عسگری از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ داماش و قائم مقام مدیرعامل و همچنین همکاری مسؤولین و حضور تماشاگران عزیز موفق شود.

او اضافه کرد: داماش به جرات خاص‌ترین هواداران کشور را دارد و با درایت کادرفنی، امسال تیم داماش با نمایش بازی‌هایی زیبا و درخشان، جواب محبت تمام زحمت‌کشان عزیز را می‌دهد، اما هدف کوتاه مدت باشگاه ساختن یک تیم موفق و هدف میان مدت، حضور در یک رتبه خوب جدول لیگ دسته اول و در دراز مدت صعود به لیگ برتر است.