به گزارش "ورزش سه"، رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور، پس از قرعه‌کشی لیگ برتر در خصوص قرعه این تیم گفت: ما هفته اول با سپاهان بازی داریم و هفته دوم با پرسپولیس اما به نظرم تیمی که مدعی قهرمانی است، قرعه سخت برایش ملاک نیست. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بین مدعیان قرار بگیریم و تا آخر هم می‌جنگیم.

او درباره فعالیت تراکتور در نقل و انتقالات گفت: تیم ما خوب بسته شده است. یک‌سری نقاط ضعف داریم اما در همین یکی دو هفته ترمیم می‌کنیم تا انشاالله بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

کرمانشاهی در خصوص حضور پیشکسوتان داوری در باشگاه تراکتور بیان کرد: اتفاقا به نظرم کار خیلی خوبی است و باشگاه‌های دیگر هم می‌توانند این کار را بکنند. چه اشکالی دارد؟ کسی که ۲۷ سال است کار داوری می‌کند و در فدراسیون فعالیت دارد و با تمام لیگ از پایه تا لیگ برتر آشناست، چرا نباید تجربیات خودش را در اختیار باشگاه‌ها بگذارد؟ به نظرم باشگاه‌های دیگر هم می‌توانند این کار را بکنند؛ چرا همه به ما خرده می‌گیرند؟

ویدئو: 305134

وی افزود: من دیدم برخی مصاحبه کرده‌اند که شائبه ایجاد می‌شود، اما داوران دیگری هم هستند که بازنشسته شده‌اند و همه می‌توانند استفاده کنند؛ چرا این کار را نمی‌کنند؟ خیلی از افراد داوری را داریم که کنار ایستاده‌اند و می‌توانند کمک حال تیم‌ها باشند و مشاوره بدهند و در اجرای قوانین کمک کنند.

کرمانشاهی با اشاره به تاثیر حضور خود در باشگاه تراکتور گفت: من از هفته هفدهم که در خدمت تیم بزرگ تراکتور بودم و بروید آمار اخطارهای ما از این هفته را بررسی کنید که نصف شده است. من با بازیکنان درباره اخطار، اخراج و اعتراض به داوری صحبت می‌کردم و می‌توانستم موثر باشم و تجربیاتم را در اختیارشان قرار بدهم.

او در خصوص ورود VAR به مسابقات لیگ برتر توضیح داد: من خوشبین نیستم که VAR تا پایان امسال هم به ما برسد. ما بستر لازم را داریم و اگر هم کسی می‌گوید، می‌خواهد رسانه‌ها را گمراه کند. ما بستر این امر را نداریم که تا آخر این فصل از VAR استفاده کنیم.

مدیر اجرایی باشگاه تراکتور در پاسخ به اینکه آیا این تیم بازیکن خارجی دیگری جذب خواهد کرد، گفت: در حال حاضر نقطه ضعف ما جذب مهاجم است و در تدارک هستیم تا در یکی دو هفته، این کار را هم انجام بدهیم.

کرمانشاهی در پایان در واکنش به اینکه نبود VAR برای میزبانی نمایندگان ایران در آسیا مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی باشد، چون می‌دانند ما به خاطر تحریم‌ها VAR در کشورمان نداریم.