به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای لیگ بیست و یکم برای سپاهانی‌ها غیر قابل انتظار و شوکه کننده بود و کار به جایی رسید تا در روزهایی که محرم نویدکیا قصدجدی برای کناره‌گیری از هدایت تیم را داشت، این محمود کریمی و علیرضا مرزبان باشند که تغییرات مهم کادر فنی به نام آنها بخورد.
پس از جدایی این دو مربی پیش از مصاف با تراکتور، هنوز محرم نویدکیا که معمولا به طور شفاف در مورد اتفاقات پیرامون تیمش توضیح می‌دهد، به طور صریح درباره  دلیل جدایی آنها صحبت نکرده، ولی چند هفته بعد و در شرایطی که شاید خیلی کسی انتظارش را نداشت، یک مربی بسیار با تجربه پرتغالی که در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته، سر از اصفهان درآورد و حالا چند هفته‌ای می‌شود که لوییز ماتینز که سابقه حضور در  اسپورتینگ لیسبون، اسپورتینگ کلاب، پورتیموننزه و براگای پرتغال، تاتنهام انگلستان، زنیت سنت پترزبورگ روسیه، الاهلی عربستان و تیم ملی عربستان را دارد،  به سرمربی جوان سپاهان برای موفقیت تیم راهکار می‌دهد.
میگوئل تکسیرا در دوران حضور امیرقلعه نویی به سپاهان پیوست ولی تصمیم به ماندن گرفت و حالا چند وقتی می‌شود که سرمربی موقت طلایی پوشان  در روزهای بحرانی است. او هم در دورانی که قلعه‌نویی تصمیم به استعفا گرفت و هم در دوران محرم نویدکیا، برای چند روز هدایت سپاهان را برعهده داشته و مرد اول کادر فنی تیم بوده است.


سپاهان روز آینده اولین دیدار خود را در رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل پاختاکور برگزار می‌کند و باید دید این دو مربی پرتغالی در تقابل با کادر فنی هلندی نماینده ازبکستان که چند سالی می شود در راس این تیم قرار دارند، به همراه محرم نویدکیا چه عملکردی خواهند داشت؛ در تمرینات که به نظر می‌رسد اوضاع را کامل زیر نظر دارند.