به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تنها چند روز با به میدان رفتن لیونل مسی با پیراهن اینترمیامی برای اولین بار باقی مانده، او همچنان با خانواده‌اش در تعطیلات به سر می‌برد. با این حال او امروز یکی از مناسبت‌های ملی کشورش را فراموش نکرد و پیامی به مناسبت روز استقلال آرژانتین منتشر کرد که با استقبال گسترده مردم این کشور روبرو شد.

لیونل مسی با انتشار یک استوری اینستاگرامی عکسی از خودش را منتشر کرد و خیلی ساده این روز را تبریک گفت. مسی نوشت: "روز استقلال مبارک". اما هواداران آرژانتینی به‌خاطر جزئیات این پست لئو مسی واکنش گسترده‌ای نشان دادند. تصویر لیونل مسی او را با پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر نشان می‌دهد. مسی در حال خواندن سرود ملی کشورش است و این تصویر به پیش از شروع دیدار آلبی‌سلسته با استرالیا در قطر مربوط می‌شود.

1896215

تیم ملی آرژانتین در ماه سپتامبر در اردویی کوتاه شرکت می‌کند. به این ترتیب علاقه‌مندان آلبی‌سلسته و مسی می‌توانند بار دیگر او را با پیراهن راه‌راه آبی و سفید تماشا کنند. این اردوی کوتاه به منظور آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 برگزار خواهد شد. آلبی‌سلسته تا پایان سال میلادی شش بازی انجام می‌دهد. مسی و یارانش در ماه سپتامبر در خانه میزبان اکوادور هستند و سپس به بولیوی می‌رود. آرژانتینی‌ها در ماه اکتبر در خانه به مصاف پاراگوئه می‌روند و سپس در خانه پرو بازی می‌کنند. آلبی‌سلسته در ماه نوامبر میزبان اروگوئه است و سپس به برزیل می‌رود تا در بزرگترین بازی آمریکای جنوبی با سلسائو دیدار کند.