به گزارش "ورزش سه"، کالوین فیلیپس، ملی‌پوش منچسترسیتی، بعد از بازگشت از جام جهانی قطر با تنبیه غیرمنتظره پپ گواردیولا مواجه شد. این اتفاق که دی ماه سال گذشته رخ داد و سرمربی سیتی با رسانه‌ای کردن دلیل بازی ندادنش به فیلیپس باعث ایجاد جنجال شد.

پپ در مورد غیبت فیلیپس مقابل لیورپول گفته بود: «فیلیپس مصدوم نیست. او در حالی برگشت که اضافه وزن داشت. من دلیل این اتفاق را نمی‎‌دانم. او در شرایطی برنگشت که بتواند در کنار بازیکنان تمرین کند و در ترکیب سیتی به میدان برود.» این اظهارات با انتقادات زیادی مواجه شد و خیلی‌ها سرمربی سیتی را به خاطر افشای بی‌مورد اسرار تیمی سرزنش کردند.

فیلیپس بعد از آن اتفاقات هیچ‌گاه نتوانست جایی در تفکرات پپ داشته باشد و در کل فصل تنها 12 بار برای سیتی به میدان رفت. او در گفت‌وگوی اخیر خود با یک شبکه تلویزیونی سکوت خود را بعد از ماه‌ها شکست و در مورد اتفاقات آن دوران صحبت کرد:

1896869

این نظر پپ بود
راستش را بخواهید تحمل این حرف‌ها کمی سخت بود. چرا که خیلی سر و صدا کرد و افراد زیادی در موردش صحبت کردند. می‌دانم که سرمربی تیم فقط نظراتش را گفته و من هم به آن احترام می‌گذارم.

اضافه وزن نداشتم!
من اضافه وزن نداشتم اما خب شاید سرمربی تیم دیدگاه دیگری داشته است. به همین دلیل قبول کردم و با تلاش زیاد خود را به لیست تیم در بازی بعدی (لیدزیونایتد) رساندم و روی نیمکت بودم. بعد از آن تا آخر فصل آمادگی خود را حفظ کردم و هر لحظه مهیای حضور در میدان بودم.

1896870

می خواهم بیشتر بازی کنم
این تنها یک مورد از چالش‌هایی بود که من با آن مواجه بودم و بعدا در این مورد بیشتر خواهید شنید. من انتظار ندارم که همیشه فیکس باشم اما تلاشم را برای این کار می‌کنم. دوست دارم بیشتر بازی کنم، تلاش کنم و برنده شوم. اما می‌دانم که کار سختی دارم و امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری داشته باشم.