به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع میانی ملی‌پوش پرسپولیس، در اولین فصل حضورش در این تیم اتفاقات روشنی را رقم زد. بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی و تجربه جام جهانی، در کنار دستیابی به عنوان برترین خط دفاعی فصل و دو قهرمانی حذفی و لیگ برتر، شماره هشت سرخ‌ها را به اهدافی که دنبال می‌کرد رساند.

پورعلی‌گنجی در شرایطی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز بحث زیادی درباره احتمالی جدایی‌اش و حضور دوباره در لیگ ستارگان قطر وجود داشت، علی‌رغم پیشنهاداتی که داشت ترجیح داد کار را در جمع سرخپوشان و پیراهن شماره هشت محبوبش دنبال کند.

او در فصل گذشته در کنار گئورگی گولسیانی توانسته بود نمایش موفقی را به جا بگذارد و اکنون با اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان دیگر مدافع ملی‌پوش شرایط برای این بخش در خط دفاعی برای یحیی گل‌محمدی بهتر از گذشته نیز خواهد بود. پورعلی‌گنجی با شروع دوباره تمرینات این تیم توانسته با آمادگی بدنی و روحی مناسبی در جمع سرخپوشان حاضر شود و بار دیگر در انتظار فصل پرچالشی است که با حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین در پیش بودن جام ملت‌ها، با ماجراهای جذابی همراه خواهد بود.

پورعلی‌گنجی به عنوان مدافعی باهوش در قلب دفاعی پرسپولیس که مورداعتماد یحیی گل‌محمدی است و از محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران نیز برخوردار است، باید دید فصل جدید را با چه اهدافی دنبال خواهد کرد و موفق خواهد بود بار دیگر آسمان دفاعی پرسپولیس را امن کند.

1896907
1896908