به گزارش "ورزش سه"، فلیکس پس از پایان دوران حضور قرضی‌اش در چلسی بار دیگر در اختیار اتلتیکو قرار گرفت تا تکلیفش برای آینده مشخص شود. این بازیکن تصمیمی برای ادامه همکاری با دیه‌گو سیمئونه ندارد و این مربی آرژانتینی هم از مدیران اتلتیکو خواسته که برای فروش او در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کنند.

1896520

از بنفیکا و پی اس جی به عنوان جدی ترین باشگاه های خواهان او نام برده می شود. هواداران بنفیکا بی‌صبرانه منتظر بازگشت این ستاره جوان هستند.

گزارشگرروی کاستا، مدیر بنفیکا، در این رابطه گفت: «کدام باشگاه دوست ندارد ژوائو را داشته باشد؟ او بازیکنی عالی است، انسانی فوق العاده و پسری که در بنفیکا رشد کرده است. اما مسئله اینجاست که او الان بازیکن اتلتیکو است. او لایق جایگاه کنونی‌اش است و برایش بهترین ها را می خواهیم.»

1744439

گزارشگرکاستا ادامه داد: «ما هرگز نگفته‌ایم که قصد جذب ژوائو را داریم و با او حرف زده ایم چون این بی احترامی به اتلتیکو است. ژوائو بازیکنی خارق‌العاده‌ای است ولی برای اتلتیکو بازی می کند و این باشگاه برای او تصمیم می گیرد. مگر دیوانه ایم با بازیکن تیم دیگر حرف بزنیم؟ 

اینجا ما 34 بازیکن داریم. من هر روز با ایجنت ها و بازیکنان صحبت می کنم. با برناردو و روبن دیاز نیز همیشه در تماسم. بله، با بسیاری از بازیکنان سابق بنفیکا حرف می زنم. مثلا با رناتو تقریبا هر سال چند نوبت صحبت می کنم ولی این دلیل بر این نیست که می خواهیم آنها را برگردانیم.»