به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هوادار تهران پس از جذب آرشا شکوری، علیرضا حقیقی، قائم اسلامی‌خواه، ایوب کلانتری، سبحان پسندیده و یونس شاکری، جدیدترین بازیکن خود را به امین قاسمی‌نژاد، مهاجم دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان اختصاص داد و رسما این مهاجم را معرفی کرد.

امین قاسمی‌نژاد که یک سال و نیم قبل با نظر امیر قلعه‌نویی از استقلال راهی گل‌گهر سیرجان شده بود، پس از تغییر کادر فنی این تیم و حضور مارینوس اوزونیدیس به پایان دوران حضورش در این باشگاه رسید و با نظر محمود فکری راهی تهران شد تا قرارداد رسمی با باشگاه هوادار امضاء کند.

1897148

این مهاجم ۳۶ ساله که پس از جدایی از استقلال در دور برگشت لیگ بیست و یکم ۱۰ بازی برای گل‌گهر انجام داد و موفق به گلزنی نشده بود و در ۲۴ مسابقه فصل گذشته لیگ برتر نیز سه گل برای سیرجانی‌ها به ثمر رسانده بود، مسیرش از این باشگاه جدا شد و تا هوادار تهران را انتخاب کند.

امین قاسمی‌نژاد که پیش از گل‌گهر، یک نیم‌فصل در استقلال حضور داشت و در ۱۰ مسابقه برای این تیم یک گل به ثمر رساند و قبل‌تر هم برای ماشین‌سازی تبریز و پدیده مشهد به میدان رفته بود، پس از عدم توافق با باشگاه پیکان برای حضور در این تیم، رسما به هوادار پیوست.