به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد در میانه فصل گذشته و بعد از اخراج گراهام پاتر به عنوان مربی موقت به خدمت گرفته شد تا بعد از توماس توخل و پاتر به سومین مربی چلسی در طول یک فصل تبدیل شود.

او در پایان فصل بحرانی چلسی این تیم را ترک کرد و آبی‌ها حالا با مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی خود را برای فصل آینده آماده می‌کنند. لمپارد امروز در یک مصاحبه به مشکل بزرگ چلسی از دید خودش اشاره کرد و گفت بی‌روحیه بودن در این تیم موج می‌زند و تا این معضل برطرف نشود چلسی نمی‌تواند به رتبه‌های بالا امیدوار باشد.

او در صحبت‌هایش به نکته جالب دیگری هم اشاره کرد و گفت زمانی که هدایت چلسی را بر عهده داشته خواهان جذب دکلان رایس از وستهم بوده و او را کاپیتان آینده چلسی می‌دانسته است. دکلان رایس حالا در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد.

1881169

لمپارد در مصاحبه‌اش گفت:" من چون قبلا به عنوان بازیکن و مربی در چلسی کار کرده بودم استاندارد را می‌شناختم. نمی‌خواهم مستقیما بازیکنان را مقصر بدانم. من زمانی وارد تیم شدم که 10 بازی از فصل مانده بود ولی آنها یک فصل خیلی طولانی و مشقت‌بار را پشت سر گذاشته بودند. خیلی‌ها عملا بازی نمی‌کردند چون می‌دانستند که رفتنی هستند. الان داریم می‌بینیم که حق هم داشتند. ما حتی نمی‌توانستیم برنتفورد را در خانه شکست بدهیم چه برسد به رئال مادرید! وقتی به چلسی پیوستم مشخص بود که تیم به هیچ وجه روحیه ندارد. از اتحاد هم خبری نبود".

اسطوره چلسی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" دوره قبلی که سرمربی چلسی بودم می‌خواستم دکلان رایس را جذب کنم. به این فکر می‌کردم که او تا 10 سال بعد کاپیتان چلسی خواهد بود و یک اسطوره جدید برای تیم متولد می‌شود. البته این اتفاق نیفتاد. دوست ندارم درباره کار همکاران بعدی‌ام نظر بدهم فقط این را می‌توانم بگویم که وقتی برای بار دوم به نیمکت چلسی برگشتم تیم اصلا وضع خوبی نداشت و تا وقتی مشکل روحیه و انگیزه بازیکنان برطرف نشود نتیجه گرفتن برای هر کسی دشوار خواهد بود".