به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا عنایتی که خود را برای مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک در ازبکستان و بازی‌های آسیایی هانگژو در شهریورماه آماده می‌کنند، به دنبال آماده‌سازی مناسب برای حضور در این رقابت‌ها هستند.

در اولین بازی تدارکاتی تیم امید در کمپ گرین پارک ترکیه مقابل الرائد محمدرضا خالدآبادی که این روزها درباره آینده او و پیوستن به استقلال و پرسپولیس بحث می‌شود، در درون دروازه قرار داشت. سامان فلاح نیز که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند، در خط دفاعی به میدان رفت. دانیال ایری مدافع ذوب آهن زوج تشکیل دهنده کاپیتان پیکان بود.

1898060

سامان تورانیان که در مس کرمان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت، در سمت راست خط دفاعی تیم عنایتی به میدان رفت و در سمت چپ نیز امیر جعفری بازیکن جوان و آینده دار گل گهر بازی کرد.

در خط میانی نیز یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید و بازیکن سپاهان که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده، بازی کرد. علی اصغر صادقی نسب بازیکن مس رفسنجان نیز از دیگر نفرات حاضر در ترکیب اصلی بود.

حسین گودرزی از معدود بازیکنان خوب نفت مسجدسلیمان در فصل قبل به همراه محمد حسین اسلامی پدیده ذوب آهن نیز برای تیم عنایتی بازی کردند. اسلامی که پیشنهاد خوبی از استقلال دریافت کرده، از جمله عناصر مهم تیم امید محسوب می‌شود.

در خط حمله نیز آریا برزگر که گفته می‌شود فصل بعد برای استقلال توپ می‌زند، بازی کرد. زوج او را طاها طباطبایی مهاجم سایپا تشکیل داد.

عنایتی با این ترکیب اولیه حریف باشگاهی خود را با دو گل شکست داد. اولین تست مهم این تیم در راه صعود به المپیک بازی‌های هانگژو خواهد بود.