به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی روز گذشته استقلال برابر پیکان که در یک دیدار تدارکاتی به دست آمد، آبی پوشان امروز نیز تمرینات خود را مطابق روزهای قبل از ساعت 18 و به مدت یک ساعت و 30 دقیقه در کمپ مرحوم حجازی برگزار کردند.

در این جلسه تمرینی بازیکنان استقلال کار با توپ، تمرین در زمین‌های کوچک و مرور تمرینات تاکتیکی جواد نکونام و کادر فنی را در دستور کار قرار دادند.

در نهایت بازی درون گروهی در یک نیمه زمین برگزار شد تا تمرین امروز به پایان برسد اما بی شک حضور برخی از بازیکنان رده امید در تمرین بزرگسالان، بیش از همیشه خودنمایی می‌کرد.

1898026

از زمان حضور نکونام در استقلال، تعدادی از بازیکنان رده امید در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا کرده‌اند تا هم شانس جلب نظر مثبت نکونام را داشته باشند و هم اینکه آبی‌ها برای انجام کارهای تاکتیکی، با مشکل کمبود بازیکن روبرو نباشند.

در تصاویری که رسانه رسمی استقلال از تمرین امروز منتشر کرده، حضور چهره‌های جوان و ناشناخته در جریان تمرینات تاکتیکی جواد نکونام، خودنمایی می‌کند. موضوعی که روز گذشته نیز از سوی این سرمربی جوان مطرح شد.

استقلال که با حضور نکونام روی نیمکت، به تیم جذابی تبدیل شده است، نیازمند جذب چند بازیکن مهم و ستاره است. تیمی که می‌تواند با به خدمت گرفتن لیست مورد نظر نکونام و استخدام بازیکنان خارجی با کیفیت، ورق نقل و انتقالات را به سود خود برگرداند.

1898025
1898024
1898027
1898028
1898029