به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که سرجینیو دست را به صورت قرضی به میلان واگذار کرده بود امیدوار بود باشگاه ایتالیایی با خرید دائمی او موافقت کند.

اما میلان اخیرا به صورت رسمی با دِست خداحافظی کرد تا برنامه‌های بارسا را به هم بریزد. بارسا که قصد دارد برای خرید بازیکنان مدنظر ژاوی چند بازیکن را به فروش برساند، حالا با یک بازیکن جدید روبرو است که باید در فهرست خروج قرار داده شود.

1896030

در واقع فروش یا انتقال قرضی دست یکی از ماموریت‌های متئو آلمانی به عنوان مدیر بخش فوتبال بارسلوناست، ولی این بازیکن آمریکایی می‌گوید که خود را دارای توانایی لازم برای بازی در بارسلونا می‌بیند.

1898167

گزارشگردست در مصاحبه جدید خود گفت: «بله، من خودم را در بارسلونا می‌بینم. البته واضح است که باید ارزش‌های خودم را در پیش فصل نشان دهم. ماندن یا جدایی به من بستگی دارد و اینطور نیست که من را از باشگاه بیرون کنند. احساس می‌کنم می‌توانم در بارسلونا به فوتبالم ادامه دهم و این را ثابت خواهم کرد. موضع فعلی من این است که در بارسا بمانم و یک فصل واقعا خوب داشته باشم.»

گزارشگردست ادامه داد: «همان‌طور که ژاوی اخیرا گفت، هر فصل همه چیز از صفر شروع می‌شود. احساس می‌کنم به خاطر اتفاقی که در فصل گذشته برای من افتاد، کمی عقب‌تر از دیگران باشم؛ اما سعی می‌کنم بهترین نسخه‌ام را با تیم در تور آمریکا ارائه دهم و به موفقیت تیم کمک کنم.»