به گزارش "ورزش سه"، جدایی بنجامین پاوارد از بایرن مونیخ تقریبا قطعی شده و باشگاه آلمانی فقط در مورد نحوه جدایی این بازیکن به جمع‌بندی لازم نرسیده است. فروش دائمی یا معاوضه هافبک فرانسوی با یکی از بازیکنان مورد نظر بایرن، دو مسیر احتمالی برای آینده اوست.

بایرنی‌ها به تازگی با کایل واکر به توافق شخصی دست یافته‌اند اما او هنوز یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد. همین موضوع باعث شده تا بایرن برای جلب رضایت سیتی معاوضه واکر با پاوارد را پیشنهاد دهد.

مدافع 27 ساله سیتی در این مدت پیشنهادات دیگری هم از لیورپول، یوونتوس و بارسلونا داشته اما دیلی میل پیش‌بینی می‌کند که باشگاه جدید او از لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچسترسیتی خواهد بود.

1898164

بر اساس گزارش‌های جدید، پپ گواردیولا به جذب پاوارد علاقه‌مند است و با توجه به اینکه جدایی کایل واکر را تقریبا قطعی می‌داند از باشگاه خواسته تا شرایط را برای معاوضه او با مدافع فرانسوی فراهم کند.

بنجامین پاوارد یکی از اعضای تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 بود که موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات شد. سوپرگل او به آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی، یکی از زیباترین گل‌های آن دوره از جام جهانی بود.