به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تصمیم نهایی‌اش را گرفته و به بونوچی اعلام کرده که باید هرچه زودتر باشگاهی برای خودش پیدا کند.

این بازیکن قرار نیست یووه را در اردوی تمرینی پیش‌فصل همراهی کند و فصل آینده با پیراهن باشگاه دیگری به میدان خواهد رفت که شاید نیوکسل باشد.

اما یکی از دلایل اصلی رفتار صورت گرفته با این مدافع ایتالیایی، آلگری است. تنش بین این دو نفر از سال 2017 آغاز شد و در طول این شش سال همچنان ادامه داشت.

1897835

این مربی ایتالیایی در سال 2017 و به دلیل درگیری با بونوچی پس از بازی برابر پالرمو تصمیم گرفت او را در فهرست تیمش برای بازی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر پورتو قرار ندهد.

این اتفاق تبعات بسیاری را به همراه داشت و این بازیکن در اقدامی باورنکردنی در پایان فصل از یووه جدا شد و راهی میلان شد. هر چند او تنها یک فصل در این تیم دوام آورد و در سال 2018 به تورین برگشت، اما رابطه آنها هرگز درست نشد.

آلگری در سال 2019 از یوونتوس اخراج شد اما بار دیگر به نیمکت این تیم برگشت و حالا بار دیگر این کینه شش‌ساله رو شده و بونوچی قرار است این باشگاه را ترک کند، چون جایی در برنامه‌های تاکتیکی این مربی ندارد.