به گزارش "ورزش سه"، امشب چلسی در مرحله رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود پذیرای رئال مادرید است. این دو تیم فصل گذشته در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که چلسی در مجموع پیروز شده و در نهایت به عنوان قهرمانی دست سافت. حالا حکیم زیاش مدعی شد شرایط این دیدار با مسابقه سال گذشته تفاوت داشته و آنها می دانند تقابل با رئال مادرید در این مرحله چقدر دشوار است.

حکیم زیاش گفت: "شرایط در فصل جاری کاملا سال گذشته فرق داشته و مسابقه در فضا و زمان متفاوتی برگزار می شود. رئال مادرید نیز در این مدت با در اختیار گرفتن چند بازیکن جوان نیز پیشرفت کرده و بنابراین مسابقه کاملا متفاوتی نسبت به سال گذشته پیش روی چلسی خواهد باشد.

ما می دانیم که بازی کردن در مقابل تیمی مانند رئال مادرید چقدر می تواند دشوار باشد. ما سال گذشته در نیمه نهایی مقابل این تیم به میدان رفتیم و حالا باید در یک چهارم نهایی برابر رئال مادرید صف آرایی کنیم، اما این بار هواداران زیادی در استادیوم حاضر خواهند بود. بنابراین انگیزه دو تیم متفاوت خواهد بود و باید نظم تیمی دیگری بر تیم حاکم باشد، اما مهمترین مسئله این است که شما باید از حضور در چنین مسابقاتی لذت ببرید. در واقع اگر از بازی کردن در چنین دیدارهایی لذت نمی برید بهتر است ورزش دیگری را انتخاب کنید، زیرا چنین مسابقاتی هستند که در رویای آن را در سر دارید و باید از دقیقه اول تا آخرین دقیقه از آن لذت برد."