به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی سرانجام از جذب لیونل مسی خبر داد تا یکی از شگفت‌انگیزترین جابجایی‌ها در فوتبال جهان را تایید کند.

مسی که یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران محسوب می‌شود، پس از جدایی از پاری سن ژرمن تا فصل 2025 با این باشگاه قرارداد امضا کرده است.

ویدئو: 305559

انتقال او نشان دهنده یک حرکت بزرگ برای اینترمیامی تحت مالکیت دیوید بکام و لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا است. با آمدن مسی انتظار می‌رود این ورزش به اوج جدیدی در ایالات متحده آمریکا برسد.

این بازیکن 36 ساله، قهرمان جام جهانی با آرژانتین، ماه گذشته اعلام کرد که به آمریکا می‌رود و بالاخره هواداران فوتبال امشب او را با پیراهن اینترمیامی دیدند. این باشگاه با انتشار یک ویدیوی 40 ثانیه‌ای سرانجام انتقال این فوق ستاره را اعلام کرد.

1898311

مسی برای پیوستن به اینترمیامی پیشنهاد هنگفت الهلال عربستان را رد کرد، در حالی که بازگشت به باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی بارسلونا از نظر مالی غیرممکن بود.

مسی که با بارسا 4 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و در 778 بازی 672 گل برای این باشگاه به ثمر رساند، به نظر می‌رسد که قراردادی 60 میلیون دلاری در سال با اینترمیامی امضا کرده است.