به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تا کنون دو پیشنهاد رسمی برای خرید هری کین به تاتنهام ارسال کرده و حتی در هفته گذشته جلسه‌ای حضوری با دنیل لوی، رئیس باشگاه انگلیسی، داشت. اما همه تلاش‌های بایرن تا این لحظه به نتیجه نرسیده است.

شبکه اسکای آلمان می‌گوید باواریایی‌ها حالا این احتمال را در نظر می‌گیرند که ممکن است در نهایت نتوانند به خواسته‌شان در جذب هری کین برسند. در نتیجه باشگاه آلمانی گزینه جایگزینی در نظر گرفته و قصد دارد به صورت موازی با مذاکرات هری کین برای او هم با باشگاهش مذاکره کند. این گزینه کسی نیست جز خولین آلوارز، مهاجم جوان آرژانتینی منچسترسیتی.

1898228

اسکای آلمان در گزارش خود مدعی است به اخباری از درون باشگاه بایرن مونیخ دست یافته که نشان می‌دهد باواریایی‌ها به عنوان برنامه دوم به انتقال قرضی خولین آلوارز چشم دوخته‌اند.

در گذشته گفته می‌شد بایرن در صورتی که نتواند هری کین را به خدمت بگیرد به سراغ دوشان ولاهوویچ از یوونتوس و نیکلاس فولکروگ از وردربرمن خواهد رفت. بر اساس گزارش اسکای آلمان، گزینه اصلی بایرن در صورت ناکامی در جذب هری کین، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی خواهد بود.

1898227

خولین آلوارز در فصل 23-2022 یک فصل درخشان در دوران فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت. او علاوه بر اینکه با منچسترسیتی موفق به فتح سه‌گانه‌ای تاریخی شد با پیراهن تیم ملی کشورش هم جام جهانی را فتح کرد. خولین که سال گذشته اولین فصل حضورش در تیم پپ گواردیولا را سپری می‌کرد برای سیتی 49 بار به میدان رفت، 17 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

1898229