بازیکن جوان باشگاه پالمیراس مجوز مذاکره با تیم های خواهانش را دریافت کرد.

سران پالمیراس به بازیکن جوان خود اجازه دادند با باشگاه های خواهانش مذاکره کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، اندریک فلیپه، مهاجم جوان باشگاه پالمیراس در حالی که تنها 15 سال دارد مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و بارسلونا و رئال مادرید هر دو به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اند. به همین خاطر جلسه ای در باشگاه پالمیراس بین مدیران این تیم و مدیر برنامه های فلیپه برگزار شد تا در مورد آینده این بازیکن تصمیم گرفته شود و در این جلسه طرفین به توافق رسیدند که اندریک فلیپه اجازه مذاکره با تیم های اروپایی خواهانش را داشته باشد.

گفته می شود بند فسخ قرارداد این بازیکن در حدود 110 میلیون ریاز برزیل معادل حدود 18 میلیون یورو است. باشگاه پالمیراس قول داده است که در مسیر جدایی اندریک سنگ اندازی نکند و نهایت همکاری را داشته باشد و شایعاتی در مورد بند فسخ 100 میلیونی همگی تکذیب شده اند. با این وجود هر باشگاهی موفق به جذب این بازیکن شود، باید توافقاتی نیز با باشگاه پالمیراس داشته باشد چون طبق قوانین فیفا، اندریک نمی تواند تا 18 سالگی برزیل را ترک کند و به اروپا بیاید و باید فوتبالش را در همان برزیل ادامه دهد.

احتمال دیگر در مورد این بازیکن این است که یک باشگاه برزیلی بند فسخ او را پرداخت کند و بعدها فلیپه را به یک تیم اروپایی بفروشد. این کاری است که بارسلونا هنگام جذب وینیسیوس برای انجامش تلاش کرد اما موفق نشد. با این حال بعید است چنین اتفاقی برای اندریک بیافتد چون این بازیکن و خانواده اش به شدت به باشگاه پالمیراس و کاری که این باشگاه برای فلیپه کرده است علاقه دارند.