به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی ناپولی داشت و به عنوان آقای گل سری A نیز دست یافت. او به واسطه این عملکرد مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته و پارتنوپی‌ها کار سختی برای حفظش دارند. کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود از بن بست مذاکرات برای تمدید قرارداد ستاره نیجریه ای خبر داد.

این روزنامه ایتالیایی مدعی شد اوسیمن و ناپولی از هفته‌ها پیش در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستند اما هنوز به توافق دست نیافته اند. آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، هنوز موفق به ارائه پیشنهادی که اوسیمن را جلب کند، نشده است.

1898405

این در حالی است که رودی گارسیا روز گذشته ابراز اطیمنان کرده بود که اوسیمن در این تیم خواهد ماند. البته به نظر می رسد که سرمربی ناپولی آن چه را که شنیده گفته و اطلاع زیادی از جزئیات مذاکره با اوسیمن ندارد.

این بازیکن از باشگاههای مطرحی چون پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ پیشنهاد دارد و دی لورنتیس برایش 200 میلیون یورو قیمت گذاری کرده است. اوسیمن معتقد است که با وجود این قیمت گذاری، باشگاه در تامین شرایطی که استحقاقش را دارد موفق عمل نکرده است.

آقای گل سری A انتظار بیشتری از باشگاه دارد و تا زمانی که خواسته هایش از سوی دی لورنتیس تامین نشود حاضر به امضای قرارداد جدید نیست. او به دلیل حضور در بازی های ملی با چند روز تاخیر در تمرینات ناپولی حضور پیدا خواهد کرد.