به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی سوپر لیگ فوتبال عراق در حالی شنبه شب برگزار شد که تیم صدرنشین الشرطه از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه میسان الاولمبی مقابل تیم رده دوازدهمی نفت میسان قرار گرفت که کسب پیروزی در این دیدار قهرمانی آن‌ها را قطعی می‌کرد.

الشرطه در نیمه اول با گل‌های امیر صباح و ادریسا نیانگ در دقایق ۳۷ و ۴۳ به پیروزی دست پیدا کرد تا روحیه بالایی برای نیمه دوم داشته باشد و در آستانه برتری مقابل نفت میسان و کسب قهرمانی در لیگ عراق قرار بگیرد.

عبدالمجید ابوبکر، بازیکن نیجر الشرطه توانست در دقیقه ۶۵ اختلاف را به سه گل افزایش دهد و دروازه نفت میسان را باز کند تا مسیر تیمش برای کسب پیروزی هموار شود و در نهایت به برتری پُر گل برسند.

1898424

تیم فوتبال الشرطه با کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل نفت میسان، قبل از انجام مسابقه نیروی هوایی(تیم دوم جدول) مقابل زاخو، قهرمانی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ عراق را قطعی کرد.

الشرطه در حالی به قهرمانی در سوپر لیگ عراق رسید که در پایان هفته سی و هفتم، ۷۹ امتیازی شد و با ۴ امتیاز بیشتر نسبت به نیروی هوایی رده دومی، به جام قهرمانی دست پیدا کرد.

تیم فوتبال الشرطه عراق با کسب قهرمانی در این فصل به سید سوم فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا رفت؛ جایی که در منطقه غرب تیم‌های الفصیلی اردن، استقلال تاجیکستان، آهال ترکمنستان و بمبئی سیتی هند حضور داشتند.