به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری درباره خریدهای النصر در چند روز اخیر منتشر شده که نام رونالدو هم در آن به چشم می‌خورد. 

تعدادی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که این بازیکن فهرستی را در اختیار مدیران النصر قرار داده و برای جذب بعضی از بازیکنان مانند اوتاویو که ستاره تیم پورتو و هم‌وطن او است به آنها فشار آورده است. 

این موضوع چندان به مذاق این ستاره پرتغالی خوش نیامده و او پس از شکست 1-5 النصر در دیدار دوستانه پیش فصل برابر فارنزه تمامی این شایعات را به صورت جدی تکذیب کرد.

1896551

او در این باره به خبرنگاران گفت:« درباره بسیاری از بازیکنان صحبت شده است. من حرفی نمی‌زنم چون مدیر برنامه نیستم. درباره اوتاویو هم صحبت شده است، درست مثل 10 یا 15 بازیکن دیگر. هنوز هیچ خبری نیست. مشخصا ما قرار است تیم را تقویت کنیم اما هنوز هیچ اسمی مطرح نشده است.»

رونالدو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی برای جذب اوتاویو انجام داده اضافه کرد:« همه این شایعات دروغ است. رسانه‌ها این اخبار را منتشر می‌کنند اما هنوز هیچ چیزی نهایی نشده است. ما می‌دانیم که تیم قرار است تقویت شود و این موضوعی کاملا مشخص است اما هیچ چیز هنوز قطعی نیست.»